Wednesday, January 31, 2007

Looking for that perfect car...

Yeap, imi caut masina. De data asta pe bune. Si de cateva saptamani ma interesez, citesc forumuri, il tot intreb pe google, imi bat la cap prietenii. Nominalizate pentru "perfect car for me" sunt:



- Renault Clio;
- Lancia Ypsilon;
- Opel Corsa;
- Ford Fiesta;
- Fiat Grande Punto.


Pentru nominalizari s-au luat in considerare cateva aspecte:

- trebuie sa fie mica, dar nu foarte mica. Nu intra in planurile mele sa fiu zburata de pe autostrada de vreun tir/ camion/ whatever;
- trebuie sa stea bine la capitolul siguranta;
- la capitolul design oscilez intre "mica si agresiva" si "broscutza".

Asa ca daca va simtiti cunoscatori in materie astept voturi, sfaturi, recomandari!


P.S. Poza e cu Fiat Grande Punto :P

7 comments:

Anonymous said...

Opel Corsa clar, masina germana.

Raluk said...

Si eu tot cu Opel Corsa votez, dar din pacate am auzit ca alta este favorita :(

Anonymous said...

Anneeeeeeeee... mai scrie, ca mie imi place de mor cum scrii si vreau si eu sa mai citesc una alta... te verific in fiece zi

Anne said...

Pana la urma o sa fie Ford Fiesta :) Sper sa intru in posesia ei cat se poate de repede :P

IRN said...

ai vazut eos-ul de la VW? ti-ar sta bine in el.

Anne said...

Am dat deja comanda de un renault clio acum 2 saptamani :( Acum ma uit la VW, sa vad ce-am pierdut :)

Anonymous said...

Pacat ca nu te-ai uitat la Mitshubishi Colt CZ3, in 3 usi, cu eleron, o belea de masina.