Monday, January 22, 2007

5 secrete la lumina

Am fost provocata de Nona si Raluca, asa ca ma pun pe dezvaluiri!

1. Toata viata mi-am dorit sa fiu blonda. Inainte sa am voie sa ma vopsesc am decretat ca toate blondele sunt proaste (pe aceasta cale imi cer scuze de la colegele de liceu pe care le-am traumatizat). Dupa ce m-am vopsit si am vazut ca nu-mi iese figura cum trebuie, am decretat ca toti hair stylisti sunt prosti (momentan imi mentin declaratia).

2. Fumez de la varsta de 13 ani, aproximativ 1 pachet si jumatate pe zi. Cand sunt intrebata intotdeauna pretind ca m-am apucat recent de fumat si nu depasesc 5-6 tigari pe zi. Asa, lumea ma lasa in pace. Nu suport mirosul de fum pe maini, par, haine sau alti oameni. Ma spal obsesiv pe maini aproape dupa fiecare tigara si in liceu obisnuiam sa am un parfum dupa mine tot timpul. Acasa, un geam este in permanenta deschis, indiferent de anotimp.

3. N-am tinut niciodata o dieta sau o cura de slabire, dar le-am incercat pe toate cel putin pentru o jumatate de zi.

4. Am o colectie impresionanta de parfumuri, bijuterii si pantofi. Parfumurile sunt mai mult amintiri ale locurilor prin care am trecut, sau ale oamenilor care m-au marcat, ale senzatiilor traite candva. Bijuteriile nu le port, le cumpar ca pe tablouri :P Cat despre pantofi, depinde de starea de spirit... sau de cat de comoda ma simt!

5. Sunt convinsa ca stiu ce isi doresc femeile.

Si ca jocul sa mearga mai departe provoc, la randul meu, pe Irina si Raluca. Ce ziceti?

3 comments:

Anonymous said...

hmmm,chiar daca sunt blonda, mi-a placut ce am citit aici, interesant blogul, revin! :)

Anne said...

Si eu sunt oarecum blonda, mi-ar placea sa fiu si mai blonda, poate-mi recomanzi un stilist care poate sa faca asta :)

Multumesc pentru aprecieri!

Anonymous said...

Super tare! Gasca blondelor care beau apa plata cu lamaie.