Friday, July 13, 2007

Mers pe jos cu elemente de Pilates

Acesta este sportul meu preferat! Si sunt foarte incantata ca l-am descoperit. Timp de cativa ani am crezut ca eu si sportul mergem pe drumuri paralele, ceea ce nu e deloc fancy din partea mea, in conditiile in care zilnic le explic oamenilor ca trebuie sa renunte la consumul in exces de zahar, sare si grasimi, sa aiba o dieta echilibrata si sa faca miscare.

Acum un an am incercat Tae Bo cu Cristi, a fost absolut bestial, dar n-am rezistat decat la 3 sedinte. Apoi am primit un dvd de la Florentina cu exercitii pentru abdomen de facut acasa, am incercat si asta.

Mai recent am vrut sa merg la Cori, la Pilates, dar, dupa ce am vazut cateva exercitii pe net, mi-am dat seama ca inainte de asta trebuie sa trec putin pe la fitness cu Alex si Georgiana. Ceea ce am si facut... adica vreo 6 sedinte de fitness si atat.

Si chiar cand cochetam cu ideea de aqua gym mi-am descoperit pasiunea pentru mers! Si in 2 saptamani am facut 10 sedinte de strabatut Bucurestiul pe jos!

Sper ca in curand sa trec la grupa de avansati unde voi practica mersul pe jos cu viteza (Soso, here I come!). De asemenea, m-am gandit ca pentru tonifierea bratelor sa incerc cu o geanta si o sacosa, dar asta tot cand ajung la avansati.

Momentan am in program doar elemente de Pilates (merg cu spatele foarte drept si cu abdomenul incordat) :))))))

7 comments:

Raluk said...

Hihihi, m-ai distrat teribil :))) Cred ca te voi insoti si eu la mersul pe jos cu elemente de pilates. Pe cand urmatoarea sedinta?

Diana Vlase said...

Am dat accidental de blogul tau. Imi place. Care-i faza cu echpa ele.ro? Arunca si tu un ochi pe al meu. http://dianavlase.blogspot.com

Anonymous said...

Am practicat ani de zile sportul asta. Imi amintesc perfect cand mergeam impreuna cu 517 si iti ziceam ca eu merg cu microbuzul sau taxiul doar cand ma grabesc, altfel o iau pe jos. M-a ajutat de 2 ori sa mai dau jos ceva kilograme si ma simtea excelent.
Acum sofez. M-am ingrasat 2 kile in 2 luni :((. Ajung la birou plina de spume si imi amintesc cum ma uitam inainte la soferii din trafic care injurau, claxonau nervosi, iar eu ma plimbam si cascam gura prin oras, faceam trasee verzi sau de window shopping. :)
Ma voi lasa curand de masina in Bucuresti. O voi lua numai la iesirile din Bucuresti si atunci cand sunt nevoita sa ma incalt cu tocuri.
Ai grija ca si tu vrei sa-ti iei masina din cate inteleg... :)

Cori said...

hehe, buna faza cu mersul pe jos ...incearca totusi sa vii la Pilates, te astept la sala

Cori

Anne said...

Cori, cred ca de saptamana viitoare vin la sala! Avea dreptate Cristina cand spunea ca dupa ce imi vine masina o sa-mi fie dificil sa pastrez bunele obiceiuri!

Ne vedem de saptamana viitoare!

Anonymous said...

Buna ,am dat intimplator peste blogul acesta si e ciudat,interesant.Optimizam un pic magazinul online de PANTOFI pe care il am ,si in seara asta cautam si cursuri de PILATES.
Si surpriza,chiar dragut,titlul blogului-este super- si dau si peste Cori,de care tocmai citisem.Se pare ca este cam singurul care preda pilates nu?
Suna bine,terebuie sa ma apuc neaparat dupa atita mincare :(
In ce priveste recomandarea de mai sus,este adevarat,e cel mai bun exercitiu.Am locuit in Manhattan,NY,si acolo se merge numai pe jos,aveam niste super gambe si abdomen.Mergeam pe tocuri zi de zi.
Aas ca fetelor,continuati.va admir,eu am incercat in Bucuresti,si a fost un fiasco total,de-aia si caut o sala unde sa pot face pilates.
Va pup.

Anne said...

Din cate stiu eu Cori e persoana la care trebuie sa mergi daca vrei Pilates :) Hai ca poate ne apucam toate acum, la inceput de an!