Tuesday, July 3, 2007

Casa in Bulgaria

Vorbesc ieri pe net cu un prieten vechi si drag. Cum nu socializam decat bianual, profitam de ocazie sa aflam ce am mai facut fiecare cu viata personala. Una dintre primele lui intrebari a fost daca mi-am luat casa in Bulgaria. Daca stau sa ma gandesc mai bine a fost chiar a treia intrebare (prima a fost daca am fost la Bestival, al doua ce mai fac). I-am raspuns oarecum degajata ca eu nu-mi iau casa, imi iau masina acum, dupa care am trecut la discutiile despre masini.

Intrebarea totusi m-a pus putin pe ganduri, asa ca am dat si eu un search pe google sa vad de ce ar fi trebuit sa-mi cumpar casa prin tari straine, dar vecine.

Gasesc lucruri interesante pe www.dailybusiness.ro si www.hotnews.ro.

Din banii de masina imi luam doua casute mai mici in Bulgaria :))))) Asa ca aviz celor care isi doresc sa fie proprietari de imobiliare si nu reusesc in patria mama!

5 comments:

Anonymous said...

Intrebari: CUM SE NUMEA BAIATUL DE CARE TE-AI INDRAGOSTIT IN LICEU?
DAR CEL DE LA FACULTATE DIN PITESTI?
DAR CEL DIN BUCURESTI? ASTEPTAM 3 NUME.:))

Anne said...

:)))))) Daca raspund la toate corect imi recuperez vreo parola sau primesc un premiu, ceva?!

Anonymous said...

Ia sa ma uit eu de case in Bulgaria! Cu banii de apartament in Bucuresti, poate iau o vila acolo.

Anne said...

Acum vreo 2 luni am cautat si eu apartament in Bucuresti, cred ca ai toate sansele sa-ti iei o vila in Bulgaria de aceeasi bani!

Anonymous said...

poate sunt unul dintre ei. :)) so... we need to hear the names.